Kuvia selatessa on iskenyt nostalgia syksyyn vaikken siitä vuodenajasta yleensä pidäkään. Olen kuitenkin viime syksyn aikana onnistunut muutaman mukavan värikkään kuvan nappaamaan kauniista väreistä jotka minut saavat joka syksy haikailemaan hehkuvien keltaisten ja oranssien neuleiden perään vaikka kyseiset värit eivät oikein minulle sovikaan. En malta niistä kuvista muutamia olla täällä julkaisematta kun ei oikein muutakaan foorumia siihen minulla ole.

Jotta ei kuitenkaan itse asia, eli neuleet unohtuisi, niin esittelen lopuksi kuvien kera myös alkusyksyn aikana valmistuneet vihreät kämmekkäät joita olen liilojen lisäksi kovasti käyttänyt ennen talvisempien kelien saapumista.

Mutta ensin, ah näitä värejä!

Kuvat on otettu ympäri Helsinkiä, syksyllä pyöräilin kovasti akselilla Vallila-Keskusta-Töölö, kamera oli yleensä aina mukana ja ruskan eri sävyistä tuli kerrankin taltioitua koko komeus. Kuvia on enemmänkin mutta valitsin vaakatason kuvista parhaat - sattuneista syistä. ;)

Sitten asiaan, eli tässä kämmekkäät joissa olen käyttänyt pohjana jo kerran 1,5 v sitten käyttämääni Katiijan sivulta löytyvää palmikkokuviota. Muuten malli on oma.
Lankana olen käyttänyt Vihreästä Vyyhdestä alekorista löytynyttä Onlinen merinovillaa. Puikkokokoa en millään enää muista. Näistä olen tykännyt mutta taas taisin tehdä sen virheen että peukalokiila on liian reunassa ja vetää siten kuvion vinoon käytössä. Oppia ikä kaikki, ehkä joku päivä muistan että ohuissa langoissa pitää peukalokiila tehdä enemmän kuin yhden tai kahden silmukan päähän reunasta.