Marraskuun kauniin harmauden laskeudettua onkin hyvä hetki huokaista ja katsastaa menneen hektisen syksyn värejä ja maisemia. Olen kulkenut kamera kädessä ja yrittänyt tallentaa syksyn kauniita värejä silloin kuin on ollut aikaa hetki huilata, istahtaa ja katsella ympärilleen. Ulkoilmaihmisenä olen aina mahdollisimman paljon ulkona jos sää sallii, ja tämä syksy on hellinnyt melko hyvillä keleillä, on siis tullut pyöräiltyä ja käveltyä runsaasti, kuin myös neulottua ulkosalla. En kuitenkaan ole laisinkaan syksyn ystävä, minulle se on ikävin ja masentavin vuodenaika. Nyt olenkin hyvin onnellinen että se on tältä vuodelta jo takana, ja odotan innolla talven tuloa. Puiden lehdet ovat jo kaikki pudonneet, pimeä talviaika on alkanut ja uskokaa tai älkää, minä olen vain ja ainoastaan iloinen siitä!

Kumpulan kasvitieteellisessä puutarhassa:

Kotikulmilla:

Töölönlahdella:

Kaksoispuiden lehtien värien muutos ja putoaminen parissa viikossa: